Tirsdag 27.11.2007 arrangerte BSMBK filmkveld for sine med medlemmer, med bevertning i form av pizza og mineralvann fra
Dolly Dimple`s. Frode Bjelland har gjennom året filmet fra en rekke av klubbens aktiviteter og komponert en times video av dette materialet. Her ble det blant annet vist film fra klubbens Hurtigrutetur til Molde og Sommertreffet på 3. dammen i Tønsberg. En innholdsrik film med fine bilder og masse humor laget av en lærevillig filmfotograf og redigerer. Vi gleder oss allerede til neste års filmkavalkade!
I forbindelse med sommertreffet på 3. dammen i Tønsberg ble det også laget en film fra det treffet. Denne ble også  vist denne kvelden. Filmen er utgitt på DVD av Vestfold Modellbåtklubb og kan kjøpes ved å kontakte klubben, men   klubbens medlemmer kan også få låne BSMBK's eksemplar hvis man ønsker det...
På slutten av kveldens møte ble det vist en 15 minutters dokumentar om byggingen av "KV Svalbard".

Vi talte hele 21 fremmøtte denne kvelden, og det er lenge siden vi har hatt så godt oppmøte på en klubbkveld.  På bildet under vises tydelig forventningen om en fin forestilling hos de fremmøtte.
Vi takker de filmansvarlige og de fremmøtte for en vellykket klubbkveld!
Filmkveld  i Kystlagets møtelokaler