Filmkveld med bevertning i klubblokalet.
Tirsdag 22. februar 2011 var det duket for Filmkveld med bevertning i klubblokalet til BSMBK. Frode Bjelland har i løpet av medlemsåret 2010 "vimset" rundt med kameraet sitt og filmet fra diverse begivenheter i klubben. Det var et lite innslag fra Del 3 i klubbmesterskapet i manøvrering. Det var også et innslag fra Fjordsteam. Filmen omhandlet også litt om Frode sitt eget prosjekt MS Cabal.

Bevertningen hadde Frode sin kone stått for, og den bestod i to typer kaker som smakte aldeles fortreffelig, noe de 19 fremmøtte kunne bekrefte, ettersom det var lite kake igjen mot slutten av møtet. Med 19 medlemmer i lokalet var det ganske fullt, men det kom godt med ettersom det i lengre tid har vært kaldt ute, og temperaturen i lokalet lå på rundt 10 grader.

Nok en gang et greit arrangement i BSMBK med mange fremmøtte. Nedenunder et par bilder fra kvelden, tatt inn gjennom døren til klubblokalet. Frode Bjelland er på vei med kakefatet.