Tirsdag 28. oktober 2008 var det igjen klubbmøte i BSMBK og denne kvelden presenterte klubbleder Svein A. Isaksen klubbens deltagelse under Nordisk Mesterskap i Falun, i form av tekst og bilder.

Som tidligere erfart øker oppslutningen når det serveres mat på slike møter. Denne gangen var heller ikke noe unntak og 16 personer fikk til slutt plass i Lamela sin garasje som i øyeblikket fungerer som klubblokale. Siden temperaturen ute er noe synkende har vi fått installert en gassovn, slik at innetemperaturen er noenlunde akseptabel. På møtet ble det servert pizza fra Dolly Dimple og til dessert en velsmakende eplekake bakt av klubbleders samboer.

Gjennomgangen av turen til Nordisk varte rundt en time og deretter viste vårt nye medlem Alfred Stavenes et lite videoklipp av D/S Stavenes som er forbildet til modellen han bygget for nærmere 40 år siden. Klubbleder informerte også om at det jobbes med planer om å gjennomføre et klubbmesterskap til våren, samt at neste Nordiske Mesterskap går av stabelen i Rønne på Bornholm sommeren 2010, hvor BSMBK kommer til å delta.  For de som måtte være interessert kan referatet fra Nordisk Mesterskap leses under aktiviteter.
Fotokveld i lokalene til Lamela Shipping