18. august var det igjen klubbseiling på Litlavatnet i Krohnegården etter en lengre ferie for de aller fleste i klubben.
Denne kvelden hadde mange av klubbens medlemmer, med båt, lagt kvelden til dammen. Det resulterte i at vi telte rundt 13-14 medlemmer og 5-6 båter. Det er ikke ofte det er så mange til stede på en klubbseiling. Så mange nye båter var det ikke, men Atle stilte med sin nye redningsskøyte "Haakon 7" i skala 1:30. Svein A. Isaksen stilte med "knut Johan" denne gang i lakkert i utførelse, denne var på vannet grunnet finjustering av vinkelen på mastesokkelen.

Erik Gjertsen hadde med seg hurtigruteskipet "Kong Harald" mens Arne Bahus stilte med den lille krigermodellen "Chung Nam" i skala 1:116. Herman Irgens stilte med M/K Svartskjær, Stian Fosse prøveseilte nok en gang Stena Carisma, denne gang med 4 stk røykgeneratorer. Jan Helge seilte med redningsskøyten Skomwær 2 og Joakim, klubbens yngste medlem, hadde med seg modellen PT-109. Helge Berntsen ville "undersøke" bunnen i Litlavatnet og hadde tatt med seg U-47.

Klubbseilingen begynte som vanlig klokken 19.00 og de siste forlot stedet rundt klokken 21.00.

Alt i alt et vellykket klubbmøte ved Litlavatnet. Nedenunder vises noen flotte bilder fra kvelden.

Galleri 03-2009