15. September var det igjen klubbseiling i BSMBK. Grunnet mye planter og vegetasjon som har vokst opp i Litlavatnet har vi i en periode forflyttet oss over i Storavatnet nærmere bestemt ved demningen. Her har vi lagt ned "ankeret" vårt, og vi har muligheten til å legge ut Naviga banen dersom vi ønsker det. Denne Tirsdagen ble banen lagt ut for at de som hadde lyst å prøve seg kunne gjøre det.

Siden vi nå er kommet midtveis i september blir det naturligvis mørkt litt tidligere om kvelden, dette gjorde at noen av medlemmene som har fått koplet lanterner på båtene sine fikk prøvd seg i skumringen. Det er en flott opplevelse å se en rekke modeller på vannet med tente lanterner, søkelys, dekkslys etc.

Oppmøte denne kvelden var absolutt en av de bedre og det var mange båter på vannet. Redningsselskapet var godt presentert noe bildene under viser. Gruppefotoet av RS 66 Skomvær 2, RS 91 Knut Johan, RS 61 Haakon VII, RS 75 Sjøfareren og RS 93 Aril i skumringen gjorde et flott inntrykk.

Klubbseilingen begynte som vanlig klokken 19.00 og de siste forlot stedet rundt klokken 21.15. Alt i alt et vellykket klubbmøte ved Storavatnet. Nedenunder vises noen flotte bilder fra kvelden.

Galleri 04-2009