Tirsdag 12.06.2007 var det igjen duket for felles seiling i BSMBK, og dessuten siste mulighet til å teste modellene før medlemsturen til VMBK i Tønsberg den 16. juni. Vi benyttet vårt "gamle" kjørevann, Myravannet, ved denne anledningen da det er lettere å sette ut og ballastere båter her enn på Solheimsvannet.
Høydepunktet denne gangen var Atle sin "nye" KNM Vidar i skala 1:50 som skulle klargjøres til helgens begivenhet. Første runde ble i korteste laget og endte rolig ett stykke fra kaien, og to båter måtte dytte denne inn til land. "Løse forbindelser" ble rettet på stedet og båten ble på nytt sjøsatt. Andre runde gikk noe bedre og nedenunder sees noen bilder av båten på vannet og til kai ved klubbens brygger.
Galleri 05-2007