Fredag 27. juni inviterte Herman Irgens BSMBK's medlemmer på grillkveld på hytten hans ved hurtigbåtkaien på Flesland. Tradisjonen i BSMBK er etter hvert blitt at når det er snakk om servering av mat eller tilsvarende så kommer det mange på klubbmøtene, men denne gangen var det kun den harde aktive kjernen som stilte.

Kjøtt og pølser ble grillet og tilbehøret, i form av salat og lignende, ble tilberedt - og for de som ikke kjørte bil ble det visst også plass til en kald eller to til grillmaten. Været var så å si upåklagelig helt til vi trakk inn i hytta i 21-tiden, da ble det litt kjølig. Vi hadde naturligvis med oss noen båter, Arve hadde med sitt nye prosjekt D/S Aardal og Svein hadde med sin MS Fjordprins.

Takk til Herman som sørget for nok en kjekk samling i BSMBK, og som det sikkert blir flere av i tiden som kommer.

Nedenunder et par bilder fra kvelden.
Grillkveld på hytten til Herman på Flesland