Juleavslutning og premiering av klubbmesterskapet i manøvrering 2010
Etter en lang sesong, med aktiviteter både inne og ute, har vi til slutt kommet til årets siste ordinære klubbmøte i 2010. I løpet av året har vi også avholdt 3 runder i klubbmesterskapet i manøvrering. Siden vi ikke har fått anledning til å premiere deltakerene tidligere i år, slo vi like godt dette sammen med juleavslutningen den 14.12.2010. 16 medlemmer møtte opp denne kvelden. Tolv medlemmer hadde deltatt på klubbmesterskapet, ti av disse hadde møtt opp for å motta premie og diplom.

Ettersom vi nå er innlosjert i egne lokaler ble kveldens møte avholdt der, med bespisning i form av pizza, den uten pinnekjøttsmak, kaffe, brus og diverse annet julesnop.

Premieringen av klubbmesterskapet 2010 ble gjennomført på samme måte som i fjor med ulik premie for første, andre og tredje plass og samme premie for fjerde plass og nedover. I 2009 hadde vi pokaler og i år hadde vi valgt en statuett, for å ha to helt ulike premier.
Etter tre runder i mesterskapet, og etter en nøye opptelling av poengene, så resultatlisten og plasseringene slik ut:

1. Arne Bahus: 398 poeng
  2. Helge Berntsen: 396 poeng
  3. Atle B. Lamela: 392 poeng
  4. Svein A. Isaksen: 390 poeng
  5. Reidar Lekven: 386 poeng
  6. Herman Irgens: 379 poeng
  7. Arve Aasland: 374 poeng
  8. Erik Gjertsen: 362 poeng
  9. Otto Setre: 359 poeng
  10. Jan Helge Johannessen: 347 poeng
  11. Dag Fredriksen: 171 poeng
  12. Leif Litland: 49 poeng

Som en ser av listen så er poengene tett blant de øverste plassene, noe som viser at deltakerene har kjempet til det ytterste for å oppnå best mulig poengsum.

Mer info om mesterskapet her...

Så langt ser vi oss vel fornøyd med året som er gått og håper at medlemsåret 2011 blir vel så spennende både ute og inne. Kanskje får vi også noen nye deltakere med på klubbmesterskapet 2011?

Nedenunder et par bilder fra kvelden i klubblokalet i Bergen Kystkultursenter.

Felles bespisning og juleavslutning for 16 medlemmer i klubblokalet i Bergen Kystkultursenter. På menyen denne gang, var det pizza fra Dolly Dimple og diverse julesnop. Dette falt tydelig i smak ettersom maten forsvant på forholdsvis kort tid.
Ett bilde fra premiebordet. Hver av de 12 deltakerene fikk hver sin diplom og statuett. Første, andre og tredje plass ble markert med statuett i tre ulike størrelser. Fjerde til tolvte plass ble tildelt statuett i samme størrelse.
Pokalene er levert av "Premiebua ANS" i Bergen.