Her er bilder fra kjøring i 2008.
Klikk på bildet for å få frem flere bilder.
Galleri 1 - 2008:
Søndag 14.09.2008 var det igjen duket for felles seiling i BSMBK. Grunnet en meget solrik sommer og dertil mye vedlikeholdsarbeid i form av maling og reparasjon av hus og hytter har det blitt beskjeden seilingsaktivitet, selv om været har vært passende. Siden klubben pr. dags dato ikke har funnet et passende vann å seile på, ble det i denne anledningen lagt til Tennebekkvannet øverst i Nipedalen. Her er det vanligvis mye badegjester midt på sommeren, men siden vi nå er midtveis i September var det naturligvis lite badegjester denne dagen.
Galleri 2 - 2008
Tirsdag 23.09.2008 var det pent vær og mange BSMBK'ere var klare med båtene sine. Klubbkvelden ble derfor lagt til Tennebekkvannet i Nipedalen og syv båter var på vannet denne ettermiddagen.