Presentasjon av Bergen Skala Modellbåtklubb 08.02.2012
Onsdag 8. februar 2012 gjennomførte vi en presentasjon av foreningen Bergen Skala Modellbåtklubb som leietaker i Sandviken Kystkultursenter. Her inviterte vi de andre aktørene i senteret og utenforstående for å fortelle litt om våre aktiviteter og hvorfor vi driver med denne hobbyen.

I anledningen hadde vi rigget til en utstilling med modellbåter i senterets andre etasje, over resepsjonen. I vårt eget lokale hadde vi satt inn en del stoler, slik at de besøkende kunne sette seg ned over en kopp kaffe og litt å bite i.

Presentasjonen tok for seg oppstarten av modellbåtmiljøet i Bergen v/Atle Lamela, deretter fortalte nåværende klubbleder, Svein A. Isaksen hvordan klubben ble videreført til der vi er i dag. Herman Irgens fortalte noen ord om hvordan og hvorfor vi driver med dette. Til slutt informerte Helge Berntsen om vår kommende begivenhet, Nordisk Mesterskap sommeren 2012.

Nedenunder noen kjappe bilder fra utstillingen og klubblokalet som på et tidspunkt var rimelig fullt. Tilbakemeldingen fra forsamlingen var at dette var en informativ kveld med mye fint å se på.