webmaster@bsmbk.no   (c) 2004-2015  JSH-WebCon.  (WPM. All rights reserved)
Teknisk Hobbymesse - Turnhallen 31. januar - 1. februar 2015
Helgen 31. januar - 1. februar ble det nok en gang arrangert Teknisk Hobbymesse i Turnhallen bak Bergenshallen. BSMBK fikk nok en gang tildelt den nye plassen midt på gulvet og det er vi meget fornøyd med! Denne plasseringen betyr økt besøk og interesse for det vi holder på med, og det  er alltid fullt opp med besøkende rundt BSMBKs stand. Vi håper nå på å beholde denne plassen fremover, og er det ikke slik at med to ganger etter hverandre så er det å regne som en tradisjon i Bergen? Jo, det er visst så...

Nok en gang ble modellene plassert med bredsiden ut mot publikum, det ser ut til å være en populær oppstilling. Mange spørsmål, og god interesse for klubben viser at det er bra å stille opp på slike arrangementer. Ikke bare får vi vist oss frem, men kanskje vi også klarer å hanke inn noen nye medlemmer i løpet av en slik helg!

Nedenfor er noen bilder fra klubbens utstilling denne helgen... God fornøyelse!