Temakveld "Min Modell" - RS 101 Nils C.P. Aure

Tirsdag 16. februar 2010 ble temakvelden "Min Modell" avholdt, der Atle Lamela presenterte sitt nyeste bygg, Redningskrysseren RS 101 Nils C.P. Aure i skala 1:15.

"Min modell" er ett nytt tema av året der medlemmer presenterer en av sine modeller og forteller litt om forbildet og modellen. Underveis i presentasjonen demonstrerte Atle hvilke finesser modellen har og hvilke funksjoner som er styrt via radioen. For å sammenligne størrelsen plasserte vi modellen av RS91 Knut Johan, også i skala 1:15 ved siden av modellen. Disse er i samme skala, men Nils C.P. Aure er tre fot lenger enn Knut Johan. Dette så vi greit når modellene stod side om side på bordet.

Antall fremmøtte var som en vanlig klubbkveld, med rundt 12 medlemmer rundt bordet hvor det ble servert boller og kaffe.

Nedenunder vises ett par bilder fra kvelden.