Tirsdag 13.02.2007 ble årets første temakveld avholdt, med temaet "Støping av skrog".
Atle Lamela stod for presentasjonen av dette forholdsvis omfattende temaet, som ble noe forenklet slik at man  fikk med seg grunnprinsippet i hvordan man lager glassfiberskrog fra A til Å. Atle tok for seg hele prosessen og forklarte hvordan man lager en plugg, hvordan man støper en form i en eller to deler basert på denne pluggen og hvordan man igjen støper et skrog i denne formen. Vi fikk videre en innføring i hvilke materialer man bruker i de forskjellige stadiene og prosessene.

Siden vårt møtelokale i Kystlaget var opptatt denne kvelden, ble kvelden avholdt i BKK`s tilfluktsrom i Kokstadveien 37. Selv om møtestedet var litt avsides for noen var oppmøtet svært godt, og de fleste fikk svar på det de måtte lure på.

På slutten av kvelden ble klubbens kalender og klistremerke med klubbens logo delt ut til alle fremmøtte.

Nedenunder ett bilde fra temakvelden med de fremmøtte klubbmedlemmene.
Atle Lamela forklarer, og svarer på  spørsmål som ble stilt...

Temakveld 13.02.2007 - "Støping av skrog"