Her er bilder fra kjøring i 2007.
Klikk på bildet for å få frem flere bilder.
Galleri 1 - 2007:
Etter en lang vinter med diverse innearbeid og bygging av nye modeller, er det igjen blitt tid for å hente frem radiosenderne og lade batteriene for å ta fatt på en ny utesesong. Årets første tur på vannet ble Søndag 25.03.2007, drøye to uker tidligere enn i 2006.
Galleri 2 - 2007:
Etter en vellykket førsteseilas på Solheimsvannet søndag 25. mars, var det duket for årets andre tur på vannet søndag 1. april. Klubbens nye flytebrygger ble lagt ut også denne gangen slik at båtførerne kunne teste sine manøvreringsferdigheter.
Galleri 3 - 2007:
Årets tredje tur ble tatt litt på sparket søndag 15. april, så fremmøtet ble noe amputert. Jan Helge hadde med seg to modeller mens Helge hadde med seg
U-båten sin som foretok noen fine dykk i det stille vannet.
Galleri 4 - 2007:
Etter en noe rolig periode grunnet tradisjonelt dårlig Bergensvær, samt noen fridager her og der, var det igjen duket for klubbseilas på Solheimsvannet Tirsdag den 29.05.07.  Bryggene ble lagt ut, og en rekke medlemmer dukket opp med båter og radiosendere.
Galleri 5 - 2007:
Tirsdag 12.06.2007 var det igjen duket for felles seiling i BSMBK, og dessuten siste mulighet til å teste modellene før medlemsturen til VMBK i Tønsberg den 16.juni. Vi benyttet for anledningen vårt "gamle" kjørevann Myravannet...